MG TF 135 1800CC BOUWJAAR 2005
TE KOOP MG TF 135 1800CC BOUWJAAR 2005
MG TF 135 1800CC BOUWJAAR 2005
140.211 KM
Donkerblauw met zwartlederen interieur
Houten stuur en inlegstukken dashboard/deuren
Witte tellers Centrale vergrendeling
ABS + Dubbele AIRBAGS Elektrische ramen + Radio/CD
Elektrisch verstelbare buitenspiegels
Mistlampen en Accu onderbreker Stuurbekrachtiging Alarmsysteem
Zwarte kap + windvangscherm + afdekzeil
Glazen achterruit met elektr. verwarming
Afdekkappen achterlichten in koffer
Aan 110.000km nieuwe joint de culasse/distributieriem/spanner en waterpomp
Goeie banden en volledig reservewiel
Foutloos gekeurd op 03.05.2024
EXTRA GRATIS BONUS: Zwarte Hardtop
Prijs: 5.000€
Gsm 0483.66.48.11
TE KOOP MG B 1979
TE KOOP MG B 1979
TE KOOP MG B 1979
MG B 1979
Met keuring tot 28-02-2026
Kilometerstand 17932 km
Kleur zwart met kunstlederen dak
Zetels en hoofdsteunen nieuw overtrokken
2 nieuwe oprolgordels
Rempompjes en remschoenen achteraan vernieuwd, als ook waterpomp en dichtingen en rubberen leidingen
Zo goed als roestvrij
Vraagprijs 10500€
Een bod is te bespreken
MG B wordt verkocht wegens rugoperatie
Gsm-nummer: 0479 53 83 14
E-mail: werner.coutteau@telenet.be
Oldtimer kopen? Dit zijn 10 fouten om te vermijden!
Oldtimer kopen? Dit zijn 10 fouten om te vermijden!
Een oudere auto of oldtimer kopen, een wagen met tientallen jaren geschiedenis, is iets heel anders dan een recente tweedehands met garantie bij een professional!
We onderzochten de 10 meest voorkomende fouten
Een oldtimer koop je met je hart, je buikgevoel en vooral met emoties. Maar om onaangename verrassingen te voorkomen, moet je ook je verstand laten spreken! Om te vermijden dat je een dure fout maakt, sommen we hier 10 veelvoorkomende misstappen op die je absoluut moet vermijden.
1. “Kopen zonder keuring”
“Een auto kopen mét keuring is al een eerste garantie dat de veiligheidsaspecten in orde zijn, net als de administratieve kant!”, benadrukt Maxime. Bovendien maakt dit de inschrijving een stuk eenvoudiger, aangezien je het roze formulier al op zak hebt.
2. “Geen advies vragen aan een professional”
Voor je een wagen koopt, moet je weten wie hem zal onderhouden. Kiezen voor een erkende vakman betekent kiezen voor gemoedsrust. Laat je ook bijstaan door een professional bij het bekijken van de auto: “Ja, je betaalt voor het advies, maar dat is altijd beter dan achteraf met een vermomd wrak opgescheept te zitten!”, aldus Maxime.
3. “Is de auto wel authentiek?”
Nog voor je de staat van de wagen inspecteert, controleer je best de papieren: komt het chassisnummer op de inschrijvingsdocumenten overeen met dat op het chassis? Voor wagens van na 1968, waarbij het chassisnummer oorspronkelijk niet was ingeslagen, kan de keuring een attest van herinslag eisen. Dit attest kun je verkrijgen bij de constructeur of, als die niet meer bestaat, bij de bevoegde overheidsdienst. Kortom: je krijgt dit document enkel als de papieren en de wagen ook écht overeenstemmen! “Ik heb al hopeloze gevallen meegemaakt, met wagens die niet overeenkwamen met de documenten”
4. “De eerste de beste wagen kopen”
Bekijk meerdere wagens om een zo objectief mogelijk beeld van de markt te krijgen! En laat je niet te snel verleiden door kleine details zoals speciale velgen of mistlampen. “Dat soort zaken kun je later altijd nog toevoegen, maar ze kunnen je blik vertroebelen voor de essentie: de authenticiteit en de werkelijke staat van de auto!”
5. “De kosten van herstellingen onderschatten”
Ook hier bewijst een professionele begeleiding zijn nut. Een volledige lakbeurt voor slechts 1.500 euro? Vergeet het maar! Pas ook op voor uitspraken zoals “er is niet veel werk meer aan om hem helemaal in orde te krijgen”: vaak betekent dit dat er net nog een hele hoop werk aan is!
6. “Geen opslagplaats voorzien”
Dit is een absolute basisregel: een simpele hoes volstaat niet om je wagen te beschermen tegen roest. “Een droge garage dichtbij is ideaal. Als je ervoor kiest om je wagen bij de schoonouders op het platteland te stallen, op 50 of 60 km afstand, is de kans groot dat je hem uiteindelijk links laat liggen!” Ver uit het oog, ver uit het hart…
7. “Je eigen restauratiecapaciteiten overschatten”
Een klassieke fout! Samen met vrienden aan een restauratie werken lijkt misschien een leuk project, maar de realiteit kan hard zijn. Tristan bevestigt: “De eerste week zijn er genoeg helpende handen om te demonteren. De tweede week is de motivatie al minder en de derde week komt er bijna niemand meer opdagen. Ondertussen ligt de wagen in stukken, raken onderdelen kwijt en weet niemand nog hoe alles weer in elkaar moet… En de professional die de rommel moet opruimen, krijgt een onmogelijke puzzel voorgeschoteld!”
8. “Een incomplete wagen kopen”
Een auto die als donorvoertuig heeft gediend of waaraan kleine onderdelen ontbreken, kan je opzadelen met een eindeloze zoektocht om hem weer compleet te maken.
9. “De impact op je gezin onderschatten”
De wereld van oldtimers is fantastisch: het is een passie die je met bijzondere mensen en unieke wagens in contact brengt. Maar het kan ook een kostbare en tijdrovende hobby zijn… Is je gezin bereid om hierin mee te gaan? Als je partner je uitstapjes en uitgaven maar matig weet te appreciëren, kan dat al snel voor spanningen zorgen.
10. “Een auto kopen die niet aan je verwachtingen voldoet”
Als je merkt dat je budget niet toereikend is om je droomwagen in goede staat te kopen, moet je een keuze maken: óf je stelt je verwachtingen bij (bijvoorbeeld door voor een ander model te kiezen), óf je vergroot je budget. Hoe dan ook, wees voorzichtig met compromissen: je zou kunnen eindigen met een wagen die niet bij je past en die een bodemloze put blijkt te zijn!
Gratis af te halen door echte MG liefhebber: MG ZTT190 – PaceCar MG Car Club uk Bouwjaar 01/03/2002 MG ZTT190 – PaceCar MG Car Club uk Construction 01/03/2002
Gratis af te halen door echte MG liefhebber: MG ZTT190 – PaceCar MG Car Club uk Bouwjaar 01/03/2002 MG ZTT190 – PaceCar MG Car Club uk Construction 01/03/2002
Gratis af te halen door echte MG liefhebber: MG ZTT190 – PaceCar MG Car Club uk Bouwjaar 01/03/2002
Gratuit à récupérer pour les vrais passionnés de MG : MG ZTT190 – PaceCar MG Car Club UK Année de fabrication 01/03/2002
Free to collect for true MG enthusiasts: MG ZTT190 – PaceCar MG Car Club UK Year of manufacture 01/03/2002
MG ZTT190 – PaceCar MG Car Club uk
Bouwjaar 01/03/2002 – laatste rit, onderhoud & 2 nieuwe banden 2013
2497 CC – KV6 – 190 pk – 180.000 mijl
Rechtsgestuurd, nooit ingeschreven in België
Collectors item, project. Auto moet weg, opslaglocatie is verkocht.
GRATIS !!
Contact: avanlangeraert@gmail.com
MG ZTT190 – PaceCar MG Car Club uk
Construction 01/03/2002 – dernière conduite, entretien et 2 pneus neufs 2013
2497 CC – KV6 – 190 pk – 180.000 miles
Conduite à droite, jamais immatriculée en Belgique
Objet de collection, projet. La voiture doit partir, l’emplacement de stockage est vendu.
GRATUITEMENT !!
Contact : avanlangeraert@gmail.com
MG ZTT190 – PaceCar MG Car Club uk
Construction 01/03/2002 – last driven, maintenance & 2 new tyres 2013
2497 CC – KV6 – 190 pk – 180.000 miles
Right Hand Drive, never registered in Belgium
Collectors item, project. Car has to go, storage location is sold.
FOR FREE !!
Contact: avanlangeraert@gmail.com
TE KOOP MG ZT CDTI 2004
TROTSE EIGENAAR VAN UNIEK MG ZT VOERTUIG ZOEKT EEN GEINTERESSEERDE OM VOERTUIG OVER TE KOPEN (PLAATS ZELEM, LIMBURG)
PRIJS IS BESPREEKBAAR
Ik heb een MG ZT van 2004 thuis staan.
Momenteel zonder nummerplaat en zonder inschrijving en de sleutel is echt in abominale staat.(te herstellen ahv attest van MG Rover certificaat met de codes).
Het voertuig is een MG ZT CDTI Type RB.
De MG ZT is geproduceerd in april 2004 (staat op echtheidsattest van MG).
Het is een Dieselmotor.
Ik heb geen vraagprijs. Diegene die het meest biedt, mag hem komen ophalen in Zelem.
De auto rijdt niet, platte accu (ik kan dit niet opladen want de motor van een Alfa Romeo genereert geen kracht genoeg om de accu op te laden).
Er zijn te herstellen zaken aan en ik zal ze concreet opnoemen om zo volledig mogelijk te zijn:
- sleutel is in zeer slechte staat, maar 1 exemplaar van kan worden bijgemaakt want ik heb alle nummers op de papieren
- de pook het leer rond de pook is verduurd
- de bestuurderszetel daar is het leer van gelost
- de binnenkant van de linkerkant is een beetje losgekomen
- het knopje van het raam langs links werkt niet naar behoren
- er zijn wat krassen op de carrosserie maar deze zijn gemakkelijk te verwijderen
- er is lichte roestschade thv deur van bestuurder
- er is een beetje hagel binnengekomen aan de achterkant (zie foto) boven de 3 lederen zetels achteraan
- er is een barst in de voorruit van ongeveer 35 cm langs de passagierskant.
-
- er is geen onderhoudsboekje bij en/of gebruikershandleiding van MG.
Er is wat werk aan maar met een minimum aan kosten kan je hier écht een pareltje van maken.
Ik hoop oprecht dat u iemand van de club bereid vindt deze wagen over te nemen.
Is het dat jullie hem niet wensen over te nemen, dan kalefater ik hem zelf op. En dan maak ik me lid van jullie club.
Een opkoper laten komen, daar denk ik niet aan.
Mocht je nog iets willen weten, bel me gerust. Mijn gsmnr. is 0471/693409
groetjes vanwege
Kaat
Meldertsestraat 1
3545 Zelem (Halen)
TE KOOP MG B 1965 MK1 – 5 Palliers
TE KOOP MG B 1965 MK1 – 5 X Gelagerd
TE KOOP MG B 1965 MK1 – 5 x gelagerd
Eerste in gebruikstelling: 04/1965
Km: 74.964 Miles
Uitstekende mechaniek
Steeds goed onderhouden
Met hardtop meegeleverd
Bijzonderheid MG B heeft een zeldzame USA “Bermuda “ hard top, slechts 2 in België
Nieuwe soft top die niet erg versleten is maar die de verkoper als buiten gebruik beschouwt
Vraagprijs: doe een bod vanaf 17000€
Alle bijkomende zijn te bekomen via e-mailadres: André-Marie Mouton <andremariemouton@hotmail.com> of via gsm-nummer: André-Marie Mouton 0496 62 62 71
TE KOOP MGA TWIN CAM COUPE 1959
TE KOOP MGA TWIN CAM COUPE 1959
Zeer zeldzame Mga Twin Cam coupé (slechts 323 coupés gebouwd)
Body off restauratie, volledig verslag/foto’s beschikbaar
Bouwjaar 1959
1588cc
5speed versnellingsbak (Ford type 9-5). Originele 4 speed beschikbaar
Verwarming
Monolita stuur
Elektronische ontsteking, extra cooler
Belgische papieren
Wagen te bezichtigen in Kortrijk
Vraagprijs: €55.000
Alle bijkomende inlichtingen zijn te bekomen via e-mailadres: bartel.kerckhof@telenet.be
TE KOOP MG B 1976
TE KOOP MG B 1976
TE KOOP MG B 1976
MG-B
Miles: 78.251
Eerste inschrijving: 15/09/1976
Nieuw interieur en dak
Prijs: 19.500 €
Gegevens verkoper:
GSM: 0479 749 526
Voertuig in perfecte staat is te zien te Berchem de Roest d’ Alkemadelaan.
MG TD 1953 TE KOOP
MG TD 1953 TE KOOP 
Mijn wagen werd volledig gestript, het chassis is gepoederlakt, de achterbrug zit erop, alle carrosserie stukken werden tiptop behandeld en zitten in bordeau rood en wachten op een veilige plek voor opbouw en mijn motor zit voor revisie bij een specialist.
Door tijdsgebrek zoek ik een koper, alle onderdelen zijn voorhanden.
Mijn vaste prijs is €25.000.
Vriendelijke groeten,
Guy Broeckhove,
Everbeek
mob. +32 (0)475 79 28 70