ALGEMENE JAARLIJKSE LEDENVERGADERING 2020 MG CAR CLUB BELGIUM

Beste MG Car Club Belgium leden en partners,
Op zondag 13 september 2020 organiseerde de MG Car Club Belgium een videovergadering ALGEMENE JAARLIJKSE LEDENVERGADERING om 10.00 uur. Het bestuur dankt de deelnemende leden om deel te hebben genomen zodat de MG Car Club Belgium kon aan de wettelijke verplichtingen als vzw te voldoen.
Gezien het ritten seizoen MG Car Club Belgium 2020 voorbij is en door de aanhoudende problemen met het Coronavirus geen enkele rit en/of evenement kon georganiseerd worden, werd door het bestuur voorgesteld: om voor alle leden die hun lidgeld 2020 betaald hadden, hun lidmaatschap gratis te verlengen tot 31/12/2021 en dit voorstel werd goedgekeurd op de algemene jaarlijkse ledenvergadering 2020.  De MG Car Club Belgium Member sticker 2020 zal u ontvangen bij uw nieuwe lidkaart MGCCB 2021 en MGCCB Member sticker 2021 en zal beschikbaar zijn op de Algemene Jaarlijkse Ledenvergadering MG Car Club Belgium 2021.
Het bestuur wil een “bijzondere dank u” vragen en geven aan al onze ritorganisatoren en hun teams om hun vele werk en inspanningen om toch maar te blijven proberen een rit en/of een buitenlandse rit te kunnen organiseren maar jammer genoeg spijts al dit vele werk, telefoontjes en vele wijzigingen, aanpassingen heeft het niet mogen zijn maar wij kijken nu reeds vooruit, naar wat volgend jaar ons zal brengen.  Laten wij optimist blijven, misschien komt er toch een gunstige kentering. Hou het veilig & gezond en zorg goed voor elkaar. MG groeten, Patrick, Clive, Patrick, Guido, Olivier en Daniel Het bestuur MG Car Club Belgium

ALGEMENE JAARLIJKSE LEDENVERGADERING 2020 MG CAR CLUB BELGIUM
2010 © MG Car Club Belgium 2010, All Rights Reserved · website by sliced.be